Ο παίκτης Cashcube12 δημοσίευσε μια ανάρτηση στις 19/10 17:03 στο MadWin Forum: ΔΗΛΩΣΗ ΔΩΡΟΥ: ΔΕΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ; . Απαντήστε στον MadWin και ανταλλάξτε με άλλους παίκτες - σελίδα 2
Δωρεάν Παιχνίδια! Εγγραφείτε και παίξτε περισσότερα από 1000 παιχνίδια! + 12.000,00 EUR κερδών ανά εβδομάδα!
PS: ο χρόνος επικύρωσης οφείλεται κατά κύριο λόγο στο γεγονός ότι ο συνολικός αριθμός των δώρων που κερδίσατε ανά ημέρα για να επικυρώσετε, ελέγξτε αν είναι ακόμη διαθέσιμος (διαφορετικά θα λάβετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από την Εξυπηρέτηση Πελατών και το αντίστοιχο των σημείων t ' επιστρέφεται) εκτός από το σκοπό της Υπηρεσίας Εξυπηρέτησης Πελατών, για να απαντά σε όλα τα αιτήματα των παικτών που γίνονται κάθε μέρα (δώρα, τεχνικά προβλήματα ...).
Δουλεύω για μια Εξυπηρέτηση Πελατών και είναι το ίδιο πράγμα. Κάνουμε το μέγιστο !!! 😂
Αν ο MadWin ήθελε την δική μου ταυτότητα, θα το παρέχω χωρίς πρόβλημα, δεν θέτει κανένα πρόβλημα αφού είμαι ειλικρινής παίκτης και δεν έχει λόγο να ψέψω!
Το πρόβλημα είναι ότι η εξυπηρέτηση πελατών δεν ανταποκρίνεται, αλλά υποθέτω ότι έχουν πολλά αιτήματα ...
Λοιπόν, ίσως αυτό να είναι μόνο ένα τεχνικό πρόβλημα;
Καλησπέρα και καλά κέρδη σε όλους!
Καλησπέρα!
Για να απαντήσετε στα διαφορετικά αιτήματά σας, ξέρετε ότι έχω εγγραφεί για 10 μήνες και δεν μου ζητήθηκε ποτέ η δική μου ταυτότητα. Δεν είναι συστηματικό. Αλλά στους κανόνες που έχετε αποδεχθεί κατά την εγγραφή σας, ο ιστότοπος ίσως πρέπει να σας ρωτήσει την κάρτα σας. Η εξυπηρέτηση πελατών έχει πολλά αιτήματα και πολλή δουλειά είναι σίγουρη αλλά ήταν πάντα αποτελεσματική και γρήγορη (μιλώ για τον εαυτό μου και πολλοί παίκτες θα συμφωνήσουν). Και το πιο σημαντικό πράγμα που πρέπει να γνωρίζετε είναι ότι πρέπει να περιμένετε να δείτε το δώρο σας επικυρωμένο. Ο κανονισμός ορίζει έως και 5 εβδομάδες! αλλά συχνά 5 έως 10 ημέρες κατ 'ανώτατο όριο. Έχετε κερδίσει το δώρο σας, υπάρχει πολύ λίγος χρόνος, έτσι όπως λέτε, είναι καλύτερα να είστε υπομονετικοί.
Καλησπέρα σε σας και συγχαρητήρια για το δώρο σας! 🌹
Αν ο MadWin ήθελε την δική μου ταυτότητα, θα το παρέχω χωρίς πρόβλημα, δεν θέτει κανένα πρόβλημα αφού είμαι ειλικρινής παίκτης και δεν έχει λόγο να ψέψω!
Το πρόβλημα είναι ότι η εξυπηρέτηση πελατών δεν ανταποκρίνεται, αλλά υποθέτω ότι έχουν πολλά αιτήματα ...
Λοιπόν, ίσως αυτό να είναι μόνο ένα τεχνικό πρόβλημα;
Είχα μια απάντηση από την εξυπηρέτηση πελατών: "Η κατάσταση" δεν έχει συμπληρωθεί "είναι μια προσωρινή κατάσταση που σημαίνει ότι το δώρο σας περιμένει την επικύρωση από τους διαχειριστές. Αυτή η αναφορά θα ενημερωθεί μόλις η επικύρωση είναι αποτελεσματική."
Πιστεύω ότι είναι εν μέρει να αποφύγουμε πολλούς λογαριασμούς (πολλαπλούς λογαριασμούς για το ίδιο άτομο) και λογαριασμούς φάντασμα, αλλά δεν είμαι ειδικός σε αυτό το θέμα!
Επιπλέον, δεν βλέπω το νόημα να στείλω ταυτότητα γνωρίζοντας ότι τα στοιχεία μου είναι σωστά και ότι είναι η πρώτη φορά που εγγράφω στο MadWin , το οποίο θα βάλει λάθος διεύθυνση για να λάβει τις παρτίδες του LOL 🤪
Τέλος ελπίζω ότι όλα θα επανέλθουν γρήγορα στο φυσιολογικό γιατί για μια φορά κερδίζω ένα μέτριο έπαθλο κάπου υπάρχει αυτό το πρόβλημα και με καταθλίβει 🙁
Επιπλέον, δεν βλέπω το νόημα να στείλω ταυτότητα γνωρίζοντας ότι τα στοιχεία μου είναι σωστά και ότι είναι η πρώτη φορά που εγγράφω στο MadWin , το οποίο θα βάλει λάθος διεύθυνση για να λάβει τις παρτίδες του LOL 🤪
Τέλος ελπίζω ότι όλα θα επανέλθουν γρήγορα στο φυσιολογικό γιατί για μια φορά κερδίζω ένα μέτριο έπαθλο κάπου υπάρχει αυτό το πρόβλημα και με καταθλίβει 🙁
μπράβο στον παρασκευαστή γιαουρτιού 🙁y):,, λοιπόν, μου έχει ήδη συμβεί αυτό το status. Αφού επικοινώνησαν με την εξυπηρέτηση πελατών, μου ζήτησαν να τους στείλω αντίγραφο ταυτότητας και αντίγραφο τιμολογίου προκειμένου να επαληθεύσουν τα στοιχεία μου. Κάνουν ελέγχους στους παίκτες για να κρατήσουν τον ιστότοπο σοβαρό. Από την πλευρά μου, μετά την παροχή αυτών των εγγράφων, όλα επανήλθαν κανονικά, η παρτίδα μου επικυρώθηκε και στη συνέχεια στάλθηκε και, τώρα, λαμβάνω τις παρτίδες μου χωρίς ανησυχία.
Θα σας συμβουλέψω, λοιπόν, όπως σας είπε το cricri04, να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών που θα σας απαντήσει και θα σας δώσει τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε για να μην έχετε πλέον αυτό το πρόβλημα.
Α, ξαναδιάβασα την ανάρτησή σας και έχετε ήδη επικοινωνήσει με τον εξυπηρετητή. Πελάτης, είμαι πεπεισμένος ότι έχετε ήδη μια απάντηση.
Λοιπόν, σας εύχομαι καλή υποδοχή του γιαουρτιού σας και καλά παιχνίδια.🌹