Το φόρουμ δεν είναι το προσάρτημα των υπηρεσιών του πελάτη, επικοινωνήστε μαζί τους θα σας δώσουν μια προσωπική απάντηση που εμείς οι άλλοι παίκτες δεν γνωρίζουμε πάντα. Για να λάβετε τα δώρα σας το συντομότερο δυνατό, ελέγξτε ότι οι συντεταγμένες σας έχουν καταγραφεί σωστά
Κέρδισα ένα δώρο χορηγίας και δεν μπορώ να κάνω τίποτα γι 'αυτό (η κατάσταση δεν είναι γεμάτη, δεν μπορώ να τα βγάλω από τα σημεία) και ότι για σχεδόν 2 εβδομάδες. Φαίνεται ότι πρέπει να περιμένουμε τον MadWin να τα επικυρώσει 🤪 Κάποιος έχει ήδη αντιμετωπίσει αυτή την κατάσταση και γνωρίζει αν θα είναι μακρά, η εξυπηρέτηση πελατών δεν είναι πολύ ομιλητικός για την ερώτηση;
ο νονός έχει αμέσως το δώρο που πιστώνεται στο λογαριασμό του στα κέρδη. Μπορείτε να το ανταλλάξετε για τοποθέτηση. Τα αγορασθέντα δώρα δεν είναι έγκυρα. Πρέπει να τα κερδίσετε σε ισοπαλία.
Μπεν μου δεν καταλαβαίνω γιατί ο νονός μου δεν έλαβε το ίδιο πράγμα με εμένα όπως υποδεικνύεται στην ιστοσελίδα από τότε που ήταν το πρώτο μου δώρο και σεβάστηκε καλά τους 3 κανόνες που μου είπαν σε απάντηση την ερώτησή μου 😔