Ο παίκτης cricri04 δημοσίευσε μια ανάρτηση στις 24/08 04:15 στο MadWin Forum: Εξυπηρέτηση Πελατών . Απαντήστε στον MadWin και ανταλλάξτε με άλλους παίκτες

Ying & Yang Ξυστό Εισιτήριο
Αριθμός υπόλοιπων εισιτηρίων:14283 / 30000
κερδίζω 100,00 EUR
ανακαλύπτουν
Ανακαλύψτε Battle
Battle λεία
κερδίζω 500 σημεία
ανακαλύπτουν
Pirates Scratch Ticket
Αριθμός υπόλοιπων εισιτηρίων:1500 / 1500
κερδίζω 1 500,00 EUR
ανακαλύπτουν
Ανακαλύψτε την Catch A Prize Jackpot
Παιχνίδι πέναλκε Catch A Prize Jackpot
κερδίζω ένας προβολέας Bluetooth Akatuo Mini
ανακαλύπτουν
Ανακαλύψτε τον Pharaoh
Pharaoh παιχνίδι λεηλασίας
κερδίζω Smartphone Honor Magic5 Lite 5G
ανακαλύπτουν

Θέμα:  Εξυπηρέτηση Πελατών
jean68
04/09/2007 10:19:42

🌹
Νομίζω ότι έχετε δίκιο, μου συνέβη πολλές φορές.
Έστειλα ένα μήνυμα και την ημέρα που το πρόβλημα επιλύθηκε.
αλλά τίποτα να σβήσει.


σε κάθε περίπτωση πολύ καλή ιδέα.

jean68

cricri04
329 
24/08/2007 04:15:44

Γεια σε όλους !!!

Προτείνω να προσθέσω μια επιλογή. "Διαγραφή του αιτήματός μου" όταν έχετε υποβάλει αίτημα στην εξυπηρέτηση πελατών.

Πολύ συχνά, βιαζόμαστε να γράψουμε ένα αίτημα, επειδή έχουμε κατά νου τα γεγονότα και τις ημερομηνίες του συμβάντος ή άλλα ... και όμως μερικές φορές, συνειδητοποιούμε ότι έχουμε ενεργήσει πολύ γρήγορα ή ότι το πρόβλημα έχει επιλυθεί στο Εντομεταξύ.

Σε αυτήν την περίπτωση, θα πρέπει να μπορούμε να επιστρέψουμε στα λόγια μας και να διαγράψουμε το αίτημά μας, κάτι που θα απελευθερώσει την εξυπηρέτηση πελατών.

Όλα αυτά για να πω επίσης ότι θα ήταν καλό για την εξυπηρέτηση πελατών να κοιτάξει ένα από τα μηνύματά μου σχετικά με μια συναλλαγή ανταλλαγής πίστωσης/συμμετοχής που μου έγινε ξινή!!!!



Λογότυπο της μάρκας DreamCentury
Δωρεάν παιχνίδια χωρίς υποχρέωση αγοράς, δωρεάν παιχνίδια και δώρα

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα