υπάρχει μόνο η Εξυπηρέτηση Πελατών που μπορεί να σας ενημερώσει για το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε, κανείς εδώ δεν έχει πρόσβαση στο λογαριασμό σας! 😉
Χρησιμοποιώ αυτή την ευκαιρία για να σας υπενθυμίσω ότι αυτό το φόρουμ δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να εκθέσει πολύ προσωπικές υποθέσεις, δεν μπορούμε να σας απαντήσουμε εδώ!
Η Εξυπηρέτηση Πελατών είναι στη διάθεσή σας και είναι σε θέση να διορθώσει τα προβλήματά σας, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί τους!
Γεια σε όλους, Η φίλη μου να με χορηγήσει πριν από λίγο, αλλά τα σημεία που μου αναφέρομαι δεν του αποδίδονται !!! Παίζουμε συχνά, χρησιμοποιούμε την ίδια τραπεζική κάρτα για να παίξουμε περισσότερα ... Πού είναι το σφάλμα ??????????