όχι η παρτίδα σας δεν έχει ακόμη επικυρωθεί, θα παρακολουθήσουμε τι συμβαίνει, ώστε να μπορείτε να την ανταλλάξετε. Μην διστάσετε να στείλετε ένα μήνυμα στην Υπηρεσία Εξυπηρέτησης Πελατών ζητώντας την ανταλλαγή αυτής της παρτίδας.
Κέρδισα στο τιμόνι νωρίς το απόγευμα και ήθελα να δοκιμάσω την τύχη μου για το φορητό υπολογιστή .... αλλά όχι, είχα μόνο το DVD Desaccord τέλειο! Ήθελα αμέσως να ανταλλάξω και ... αδύνατο! Αμέσως έστειλα μια υπηρεσία αλληλογραφίας cleint από αυτό το μεγάλο site και μου λέει ότι είναι αδύνατο να το ανταλλάξει από το DVD είναι επικυρωμένο και τόσο κοντά να σταλεί !!!! (oo) Δεν σταματώ να τους στέλνω μηνύματα (αφού για μένα έχει την οθόνη και είναι "αναμονή") αλλά δεν θέλουν να ακούσουν τίποτα .... Έχει συμβεί ποτέ σε σας;