Επιβεβαιώνω, πάνω απ 'όλα, ότι τα χαμένα εισιτήρια επιστρέφονται σωστά και πραγματικά! Εάν αντιμετωπίσατε κάποιο πρόβλημα, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών!
ναι μου συνέβη τουλάχιστον 5 φορές !! Έκανα μια καταγγελία στην εξυπηρέτηση πελατών και λίγες μέρες αργότερα, μου επέστρεψαν! αυτά είναι ρυθμισμένα, αλλά πρέπει να ζητήσετε την εξυπηρέτηση πελατών! εδώ είναι !!
Ben, αν ο MadWin έπρεπε να πληρώσει όλα τα μη κερδοφόρα εισιτήρια, όπως ζητάτε, έχουν περισσότερο από το κλείσιμο του ιστότοπου και ειλικρινά θα ήταν πολύ λυπηρό!
Βρίσκετε άλλους δικτυακούς τόπους που επιστρέφουν κάθε φορά που χάνουμε ???
Επιμείνετε και θα δείτε για τον εαυτό σας ότι η υπομονή σας θα ανταμειφθεί τελικά 🙁y):
Γεια σας, Αγόρασα πολλά εισιτήρια για το ταμείο, δυστυχώς κανένας από αυτούς δεν ήταν νικητές (bou). Θα έπρεπε να έχουν επιστραφεί, αλλά ποτέ δεν είδα τίποτα να έρχεται. Θα μπορούσε κάποιος να έχει το ίδιο πρόβλημα με εμένα ??? σας ευχαριστώ