Όλα τα δώρα μου εξακολουθούν να "εκκρεμούν" από τις 20 Αυγούστου, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που έχουν ληφθεί στο κατάστημα (τα οποία συνήθως επικυρώνονται σε 1 έως 2 ημέρες).
Αυτό ισχύει για όλους ή έχετε επικυρώσει ή λάβετε πολλά από τις 20 Αυγούστου;
Έλαβα ένα μήνυμα από την Εξυπηρέτηση Πελατών (^_^):
***** Είναι αλήθεια ότι είχαμε μια μικρή καθυστέρηση μετά το καλοκαιρινό κλείσιμο της εταιρείας. Επιπλέον, αντιμετωπίσαμε πρόβλημα μετοχών, αλλά μην ανησυχείτε, το κέρδος σας λαμβάνεται στις υπηρεσίες μας και θα το λάβετε σύντομα.
Ζητούμε συγγνώμη για την ταλαιπωρία και σας ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.
Παραμένουμε στη διάθεσή σας.
Εγκάρδια,
Η ομάδα MadWin
*****
Είμαι καθησυχασμένος, θα περιμένω... Σας ευχαριστώ όλους 🙋🙋
Έλαβα ένα μήνυμα από την Εξυπηρέτηση Πελατών (^_^):
***** Είναι αλήθεια ότι είχαμε μια μικρή καθυστέρηση μετά το καλοκαιρινό κλείσιμο της εταιρείας. Επιπλέον, αντιμετωπίσαμε πρόβλημα μετοχών, αλλά μην ανησυχείτε, το κέρδος σας λαμβάνεται στις υπηρεσίες μας και θα το λάβετε σύντομα.
Ζητούμε συγγνώμη για την ταλαιπωρία και σας ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.
Παραμένουμε στη διάθεσή σας.
Εγκάρδια,
Η ομάδα MadWin
*****
Είμαι καθησυχασμένος, θα περιμένω... Σας ευχαριστώ όλους 🙋🙋
Γεια σας 🙋🙋 Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας 😂😂 Θα περιμένω μέχρι το τέλος του μήνα και μετά θα επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση πελατών... Τα λέμε σύντομα 🙋🙋 🌹🌹🌹
Γεια σου cricri04 Έχω ένα δώρο επικυρωμένο από τις 11 Ιουλίου αλλά το οποίο ακόμα δεν έχει σταλεί όταν έχω ήδη λάβει το δώρο που κέρδισα στις 19 Αυγούστου 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔
Γεια σου Λουλούδι.....
Επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτήν την καθυστέρηση 🙁y):
Σε περίπτωση που υπάρχει ένα επικολλημένο αντίγραφο των κανόνων:
Εάν η εταιρεία DreamCentury Entertainment βρεθεί, ιδίως λόγω έλλειψης αποθεμάτων από έναν από τους προμηθευτές της ή αναδιοργάνωσης ή δικαστικής εκκαθάρισης του τελευταίου, ότι δεν μπορεί να παραδώσει την παρτίδα που επέλεξε ή κέρδισε το Μέλος, το Μέλος θα ειδοποιηθεί μέσω email και Εξυπηρέτηση Πελατών το συντομότερο δυνατό και η νίκη τους θα αντικατασταθεί με ίσης ή μεγαλύτερης αξίας. Αυτή η αντικατάσταση μπορεί να γίνει σε είδος ή σε Πόντοι (επιτρέποντας στον παίκτη να επιλέξει ο ίδιος ένα δώρο ισοδύναμης ή μεγαλύτερης αξίας στην ενότητα Δώρα του ιστότοπου MadWin ). Σε καμία περίπτωση DreamCentury Entertainment δεν θα μεταβιβάσει την αξία ενός βραβείου σε μετρητά ούτε θα το ανταλλάξει με άλλα βραβεία.
Γεια σας λουλούδια! Για να συνεχίσετε το μήνυμα του cricri, περιμένετε λίγο ακόμα ή ρωτήστε την Εξυπηρέτηση Πελατών για λεπτομέρειες; Και σας καθησυχάζω εάν ένα δώρο είναι δυστυχώς εκτός αποθέματος, ο MadWin θα σας αποζημιώσει. Καλό απόγευμα
Για μένα όλα έχουν επιστρέψει στο φυσιολογικό. Μετά από επικοινωνία με την εξυπηρέτηση πελατών, οι παρτίδες μου επικυρώθηκαν και στάλθηκαν την επόμενη μέρα!
Εάν η παρτίδα σας έχει επικυρωθεί, τότε δεν υπάρχει πρόβλημα ... μάλλον έλλειψη αποθεμάτων, αλλά είμαι σίγουρος ότι η ομάδα είναι ήδη επί τόπου. Εάν θεωρείτε ότι ο χρόνος είναι πολύ μεγάλος, μπορείτε πάντα να προσπαθήσετε να δείτε τι συμβαίνει στη συγκεκριμένη περίπτωσή σας επικοινωνώντας με την εξυπηρέτηση πελατών.