Ο παίκτης webmaster δημοσίευσε μια ανάρτηση στις 13/11 14:25 στο MadWin Forum: Ειδοποίηση προς όλους: Εξυπηρέτηση πελατών και εσείς . Απαντήστε στον MadWin και ανταλλάξτε με άλλους παίκτες - σελίδα 3

Ανακαλύψτε το Fiesta Pinata
Fiesta Pinata
Η Magalie επέστρεψε για ένα κρυφό παιχνίδι δεξιοτήτων
ανακαλύπτουν
Ανακαλύψτε τους Game Masters
Παιχνίδια Swag Game Masters
κερδίζω μια βαλίτσα καμπίνας Hello Kitty
ανακαλύπτουν
Drago Ξυστό Εισιτήριο
Αριθμός υπόλοιπων εισιτηρίων:3500 / 3500
κερδίζω 1 000,00 EUR
ανακαλύπτουν
Ανακαλύψτε το Brikz Attack
Επίθεση Brikz
Οι Brikz, οι ορκισμένοι εχθροί του Goowiz, επιστρέφουν σε αυτό το arcade παιχνίδι όπου πρέπει να είσαι επιδέξιος!
ανακαλύπτουν
Ανακαλύψτε το Eldorado
Eldorado Game Booty
κερδίζω ένα smartphone Xiaomi Xia
ανακαλύπτουν

Θέμα:  Ειδοποίηση προς όλους: Εξυπηρέτηση πελατών και εσείς
Guizmore
112 
28/11/2010 01:57:05

Μπράβο, από την άλλη, η ιδέα μου έπεσε πολύ γρήγορα στη λήθη. 😂 Μια μικρή απάντηση θα είναι καλή. ^^

calop06
611 
26/11/2010 17:15:51

Γεια σας 🙋

σημειώσαμε την πρόταση που θα σας επέτρεπε να αφαιρέσετε μηνύματα που δεν χρειάζονται πλέον απάντηση! Θα προσπαθήσουμε να το εφαρμόσουμε σύντομα.

Επί του παρόντος, έχουμε ακόμη καθυστέρηση στις απαντήσεις, μετά τα περιστατικά της περασμένης εβδομάδας που προκάλεσαν τεράστιο αριθμό αιτημάτων. Σας ευχαριστούμε λοιπόν για την υπομονή σας, και κυρίως που δεν στέλνετε επιπλέον μηνύματα, εκτός και αν χρειαστεί φυσικά!

Καλά παιχνίδια!
Ο ιστός'


🙋

👏👏👏👏

🙋 🍸

webmaster
1629 
26/11/2010 12:37:27

Γεια σας 🙋

σημειώσαμε την πρόταση που θα σας επέτρεπε να αφαιρέσετε μηνύματα που δεν χρειάζονται πλέον απάντηση! Θα προσπαθήσουμε να το εφαρμόσουμε σύντομα.

Επί του παρόντος, έχουμε ακόμη καθυστέρηση στις απαντήσεις, μετά τα περιστατικά της περασμένης εβδομάδας που προκάλεσαν τεράστιο αριθμό αιτημάτων. Σας ευχαριστούμε λοιπόν για την υπομονή σας, και κυρίως που δεν στέλνετε επιπλέον μηνύματα, εκτός και αν χρειαστεί φυσικά!

Καλά παιχνίδια!
Ο ιστός'

jpm50
555 
26/11/2010 11:11:17

Δεν θα μπορούσε η εξυπηρέτηση πελατών να επιτρέψει την αφαίρεση ενός μηνύματος όταν δεν έχει πλέον σκοπό; Το SV θα είχε λιγότερο κόσμο. Οι Συντελεστές που αποκτήθηκαν μετά τη μετατροπή των Πόντοι πιστώνονται τώρα στους λογαριασμούς μου, αλλά τα μηνύματα εκκρεμούν. [/cit
ation]


Καμία απάντηση από το διαδίκτυο στην πρότασή μου!! Το ίδιο ισχύει για το αίτημά μου για μια ενότητα πληροφοριών που προορίζεται για τον Ιστό. Νέα ερώτηση: πότε θα επιτρέψετε τη μετατροπή Πόντοι σε Συντελεστές . ?

chevalier3000
59 
23/11/2010 21:24:42

ON είναι η 23 και έχω ακόμα 2 εισιτήρια ανοιχτά στις 12 Νοεμβρίου, οπότε είναι ακόμα πολύ αργά. Είναι ενοχλητικό αφού στη νέα έκδοση του ιστότοπου έχασα το πλατινένιο VIP status μου, οπότε δεν υπάρχει πλέον πρόσβαση σε παιχνίδια VIP, δεν υπάρχει πλέον δυνατότητα μετατροπής των δώρων μου σε MP. Ελπίζω να λυθεί γρήγορα, έχω δώρα που δεν μπορώ να μετατρέψω.

raphi62200
392 
14/11/2010 12:22:14

Δεν θα μπορούσε η εξυπηρέτηση πελατών να επιτρέψει την αφαίρεση ενός μηνύματος όταν δεν έχει πλέον σκοπό; Το SV θα είχε λιγότερο κόσμο. Οι Συντελεστές που αποκτήθηκαν μετά τη μετατροπή των Πόντοι πιστώνονται τώρα στους λογαριασμούς μου, αλλά τα μηνύματα εκκρεμούν.


Στις 13/11/2010.
Γεια σου, JP!

Αυτή η ιδέα τριγυρίζει στο μυαλό μου εδώ και καιρό!
Τιμή σε σένα που θα μπορούσες να το εκφράσεις και που ασχολείσαι πολύ! Πολύ πολύ καλή ιδέα, για παίκτες που θέλουν να βάλουν τέλος σε αιτήματα που έχουν γίνει ΠΑΡΑΞΕΩΜΕΝΑ!
Το SC θα είναι μόνο πιο «αέρινο».

Μπράβο JP!

ΡΕΚΟ-ΡΕΚΟ-ΡΕΚΟ!!!

Εγκάρδια,

Φρειδερίκος.



🙋 Γεια σε όλους!

Συμφωνώ απολύτως. Θα ήταν εξοικονόμηση χρόνου για όλους! 🙁y):

Να έχεις μια όμορφη μέρα !



Guizmore
112 
14/11/2010 11:34:56

Γιατί όχι η εξυπηρέτηση πελατών μέσω συνομιλίας και τηλεφώνου; Αυτό θα μείωνε τον αριθμό των αιτημάτων ανά μήνυμα. 😂

calop06
611 
14/11/2010 01:13:11

Γεια σου jpm50 🙋

Χαίρομαι για εσάς που τελικά έγινε η μετατροπή 🙁y):

Δεν θα έλεγα το ίδιο για μένα 😈

Ακόμα τίποτα από αυτήν την πλευρά 🙁n):,

Ακόμα τίποτα όταν θέλω να μετατρέψω ένα κέρδος που κέρδισα στο Eldorado σε Πόντοι 😈

Ιδού το γοητευτικό τους μήνυμα που εμφανίζεται:

Συγγνώμη αλλά η ενέργειά σας είναι αδύνατη

Όλα τα δώρα που επιλέγονται και εμφανίζονται παρακάτω θα ανταλλάσσονται σε Πόντοι σύμφωνα με την ισοτιμία συναλλάγματος σας, δηλαδή 70%.
Αυτή η ενέργεια δεν είναι δυνατή για κανένα από τα επιλεγμένα Δώρα.
Θα ανακατευθυνθείτε στην προηγούμενη σελίδα...

Δοκίμασα x φορές, πολλούς τρόπους και ακόμα το μήνυμά τους, καθώς τώρα η νίκη επικυρώθηκε στις τελευταίες 12, αφού το SC δεν διαβάζει κανένα μήνυμα, φαντάζομαι ότι θα μου το στείλουν.

Θα υπάρξει επιστροφή στον αποστολέα 🤕🤕

Για να διαβάσετε τον Ιστό:

Τα πράγματα θα πρέπει να είναι κανονικά από τη Δευτέρα 22/11. Αυτό δεν είναι καθόλου σίγουρο 👏👏

Η υπομονή είναι σαν τη σοκολάτα... Δεν τη χορταίνεις! [Christelle Heurtault]

Καληνύχτα 🎤





jpm50
555 
13/11/2010 21:29:27

Δεν θα μπορούσε η εξυπηρέτηση πελατών να επιτρέψει την αφαίρεση ενός μηνύματος όταν δεν έχει πλέον σκοπό; Το SV θα είχε λιγότερο κόσμο. Οι Συντελεστές που αποκτήθηκαν μετά τη μετατροπή των Πόντοι πιστώνονται τώρα στους λογαριασμούς μου, αλλά τα μηνύματα εκκρεμούν.



Λογότυπο της μάρκας DreamCentury
Δωρεάν παιχνίδια χωρίς υποχρέωση αγοράς, δωρεάν παιχνίδια και δώρα

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα