Ο παίκτης bibundum123 δημοσίευσε μια ανάρτηση στις 02/12 01:41 στο MadWin Forum: απώλεια εξαρτημάτων . Απαντήστε στον MadWin και ανταλλάξτε με άλλους παίκτες

Ανακαλύψτε το Tasty Junkfood
Νόστιμο Junkfood
ανακαλύπτουν
Ανακαλύψτε το Fiesta Pinata
Fiesta Pinata
Η Magalie επέστρεψε για ένα κρυφό παιχνίδι δεξιοτήτων
ανακαλύπτουν
Ανακαλύψτε τα αρχαία κείμενα
Αρχαία κείμενα
Πηγαίνετε σε μια περιπέτεια με την Julien Riddle για την αναζήτηση της μεγαλύτερης λέξης!
ανακαλύπτουν
Ανακαλύψτε την Catch A Prize Jackpot
Παιχνίδι πέναλκε Catch A Prize Jackpot
κερδίζω ένα Tablet Doogee T10 Pro 10,1 ιντσών Fhd+
ανακαλύπτουν
Ανακαλύψτε Battle
Battle λεία
κερδίζω 5,00 EUR
ανακαλύπτουν

Θέμα:  απώλεια εξαρτημάτων
bibundum123
02/12/2010 01:41:15

Γεια σε όλους
εδώ ήθελα να σας πω για την δυσάρεστη εμπειρία μου νωρίτερα.

λίγο μετά τα μεσάνυχτα ήθελα να κάνω τα παιχνίδια μου παίζοντας Poker Cube
εκτός από το ότι μετά από 2-3 παιχνίδια, πήρα ένα μήνυμα σφάλματος κάθε φορά που φόρτωσα ένα νέο παιχνίδι. Αν θυμάμαι σωστά, το μήνυμα είπε ότι ήταν αδύνατο να συνδεθεί με τον server για τώρα και ότι έπρεπε να προσπαθήσω ξανά αργότερα.
Έτσι έχω κάνει πολλές φορές κλικ στο "επανάληψη" μέχρι να ξεκινήσει ένα παιχνίδι

εκτός από το ότι κατά την επιστροφή στην κύρια σελίδα του ιστότοπου, είδα ότι όλα τα μέρη που ήθελα να φορτώσω αλλά είχαν buggées είχαν ακόμα χρεωθεί

έτσι έχασα 7-8 δωρεάν παιχνίδια

έτσι υπάρχει ένας τρόπος για να τους πάρει πίσω;

kermit1982
29/01/2011 08:15:55

Γεια σε όλους,

Και εγώ είχα το πρόβλημα αυτό χθες το βράδυ γύρω στις 22 ώρες. Το μήνυμα "Παρουσιάστηκε σφάλμα" εμφανίστηκε αμέσως μετά τη μετατροπή του αποτελέσματος σε σφάλματα.
Ξαφνικά, όλα τα τρελά μου που κέρδισαν μετά τις 21:53 δεν έχουν πιστωθεί.

Θα στείλω ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην εξυπηρέτηση πελατών για μένα να πιστώσω όλα αυτά.

Σας ευχαριστώ για τις συμβουλές. Ευτυχώς, το φόρουμ υπάρχει !!!


Ben4930
18 
08/12/2010 22:07:06

Ναι, κανονικά, η εξυπηρέτηση πελατών ανταποκρίνεται γρήγορα σε όλα τα προβλήματά σας !!!!

bibundum123
02/12/2010 21:06:15

Θα τους πω για το bugg και θα δούμε περισσότερα :)

ευχαριστώ πολύ

Guizmore
112 
02/12/2010 18:50:26

Γεια σας, ο μόνος τρόπος είναι να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών εξηγώντας τις ανησυχίες σας, τότε θα σας επιστραφεί μετά από έλεγχο. 🙂



Λογότυπο της μάρκας DreamCentury
Δωρεάν παιχνίδια χωρίς υποχρέωση αγοράς, δωρεάν παιχνίδια και δώρα

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα