Το δώρο μου εστάλη υποτίθεται στις 20/06/2011 αλλά ακόμα δεν έχω λάβει τίποτα! απάντηση εξυπηρέτησης πελατών: περιμένουν επιστροφή από το ταχυδρομείο! ήταν ένα βιβλίο συνταγών για ζυμαρικά και ριζότο και ακόμα περιμένω... Ίσως έγινε κάποιο λάθος από μέρους τους κατά την αποστολή, (τα στοιχεία επικοινωνίας μου ήταν σωστά) αλλά στο μεταξύ δεν έχω το δώρο μου :))
Είχε κανείς αυτό το πρόβλημα γύρω στις 20/6/2011; Ευχαριστώ για την απάντησή σου Mwawa
ευχαριστώ για την απάντησή σου που αποδεικνύει τη σοβαρότητα του φόρουμ σου. Η διεύθυνσή μου ήταν σωστή και τέλος πάντων, είμαστε σε ένα χωριό 80 κατοίκων, όπου ο ταχυδρόμος ξέρει τους πάντες. Παρόλα αυτά θα πάω να δω στο ταχυδρομείο αν δεν έχει μείνει δέμα εκεί.
Κάνουμε ό,τι είναι απαραίτητο για να διασφαλίσουμε ότι τα μέλη μας είναι ικανοποιημένα, ωστόσο είναι φυσιολογικό η La Poste να αναλαμβάνει το μερίδιο των ευθυνών της. Δώρα που δεν φτάνουν στον προορισμό τους, αυτό συμβαίνει ευτυχώς σπάνια, αλλά όταν συμβαίνει είναι φυσιολογικό, ακόμη και απαραίτητο, να τηρούνται οι διαδικασίες. Διότι επιπλέον, κάθε εβδομάδα λαμβάνουμε δεκάδες δέματα πίσω από τη La Poste, τα οποία δεν μπορούν να αναγνωρίσουν τη διεύθυνση που έχει υποδείξει το μέλος. Ίσως αυτή να είναι η περίπτωσή σας, οπότε, όταν η La Poste επιστρέψει το πακέτο σας σε εμάς, η Εξυπηρέτηση Πελατών θα επικοινωνήσει μαζί σας για να επαληθεύσει την ταχυδρομική σας διεύθυνση. Στη συνέχεια, μπορούμε να στείλουμε το δέμα σας πίσω σε εσάς, αυτή η δεύτερη αποστολή γίνεται εξ ολοκλήρου με δικά μας έξοδα, χωρίς κόστος για το μέλος. Αυτό είναι μέρος των δεσμεύσεών μας προς τα μέλη μας.
Αυτό μου επιτρέπει να υπενθυμίσω σε όλους τη σημασία της συμπλήρωσης του πεδίου ταχυδρομικής διεύθυνσης του λογαριασμού σας όσο το δυνατόν ακριβέστερα. Σας υπενθυμίζω επίσης ότι δεν διαθέτουμε τις ταχυδρομικές σας διευθύνσεις, επομένως αυτές δεν κοινοποιούνται σε κανέναν άλλον εκτός από εμάς και χρησιμοποιούνται μόνο για την αποστολή των δώρων σας!