Επειδή είμαι νέος σε αυτόν τον ιστότοπο, θα ήθελα να σας πω ότι δεν βρίσκω αυτόν τον ιστότοπο πολύ σαφή.. Πράγματι, δεν είναι εύκολο να βρεις τον δρόμο σου, να καταλάβεις τι πραγματικά έχεις να κερδίσεις, να δεις τη μετατροπή Πόντοι (ισοδύναμα) κ.λπ.) και τη στιγμή που σου γράφω, το πλαίσιο εισαγωγής κειμένου έχει περικοπεί στο άκρο δεξιά.. (Ίσως αυτό οφείλεται στο πρόγραμμα περιήγησής μου -firefox- αλλά παρόλα αυτά, δεν θα το άλλαζα όπως πολλοί χρήστες έχουν τις προτιμήσεις τους..) Όντας όλα αυτά ελάχιστα σε σύγκριση με το περιεχόμενο, επιτρέπω στον εαυτό μου να σέβομαι και να χαιρετίζω τη δουλειά σας. :) Μόνο, μερικές μικρές ερωτήσεις με απασχολούν.. Μετά από αρκετά παιχνίδια στο Catch A Prize , μπόρεσα να κερδίσω booster παιχνίδια.. Δεν ξέρω πού εμφανίζονται (δεν υπάρχουν στο προφίλ μου ή τίποτα);! Σε τι χρησιμεύουν; Και αν ακολουθήσω τις οδηγίες για να παίξω με αυτό, μου προτείνεται να αγοράσω ξανά.. Βρήκα και τον Νότιο Πόλο, τι σημαίνει αυτό;
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την απάντησή σας, Εγκάρδια, Σάιμον
το πρόβλημα όταν υπάρχει αυτό το είδος προβλήματος είναι ότι ο συνεργάτης αποκλείει τη φόρμα επικοινωνίας αφού από την πλευρά του δεν υπάρχουν ανησυχίες και δεν έχουν διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ..... ξαφνικά, δεν θα προσπαθήσω να πάρω ενισχυτικά μέρη χάνουμε χρόνο να συμπληρώσουμε φόρμες για ψευδείς διαγωνισμούς, δεν βλέπουμε τα μέρη να έρχονται, αλλά έχουμε το κουτί αλληλογραφίας κορεσμένο με τόνους διαφημίσεων βλάβη
Εάν τα ενισχυτικά παιχνίδια σας έχουν επικυρωθεί από τον συνεργάτη μας, θα πρέπει να ανατρέξετε στην Εξυπηρέτηση Πελατών για την πίστωση αυτών των παιχνιδιών. Ωστόσο, όταν τα μέρη δεν έχουν επικυρωθεί, είναι ένα πρόβλημα που μπορεί να λυθεί μόνο από τον εν λόγω εταίρο.
Εάν τα ενισχυτικά παιχνίδια σας δεν έχουν πιστωθεί, είναι σημαντικό να σημειώσετε το όνομα του συνεργάτη μέσω του οποίου περάσατε (TokenAds, SponsorPay ή OfferPass). Στη συνέχεια, πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί τους γιατί μόνο αυτοί έχουν τις απαραίτητες πληροφορίες για την επικύρωση των παιχνιδιών σας.
Το offerpass μου επικύρωσε 3 ενισχυτικά παιχνίδια που δεν πιστώθηκαν στον λογαριασμό μου στο CadoVillage Επικοινώνησα μαζί τους, μου είπαν να επικοινωνήσω μαζί σου πρέπει να ξέρει 🤔
Γεια, 😎 Μάλλον είμαι λίγο ανόητος 🙂 αλλά ακόμα δεν κατάλαβα διαβάζοντας τα διάφορα σχόλια παραπάνω αν τα booster games είναι παιχνίδια που μπορούν να συγκεντρωθούν χωρίς να εξαφανιστούν την επόμενη μέρα. Αν λοιπόν κάποιος είχε την καλοσύνη να απαντήσει στον ηλίθιο που είμαι, τον ευχαριστώ εκ των προτέρων.
🌹 ΥΓ: Θα ήθελα να έχω την απάντηση πριν το τέλος αυτής της ημέρας αν είναι δυνατόν.🌹
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στη σελίδα "Παιχνίδια Booster", κάντε κλικ στον σύνδεσμο στο κάτω μέρος της σελίδας ή στα "δωρεάν παιχνίδια".
Τα εύσημα για τα ενισχυτικά παιχνίδια σας εμφανίζονται στο "Ιστορικό παιχνιδιών". Ο αριθμός των ενισχυτικών παιχνιδιών που έχετε υποδεικνύεται σε παρένθεση δίπλα στον αριθμό των δωρεάν παιχνιδιών που απομένουν.
Εάν τα ενισχυτικά παιχνίδια σας δεν έχουν πιστωθεί, είναι σημαντικό να σημειώσετε το όνομα του συνεργάτη μέσω του οποίου περάσατε (TokenAds, SponsorPay ή OfferPass). Στη συνέχεια, πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί τους γιατί μόνο αυτοί έχουν τις απαραίτητες πληροφορίες για την επικύρωση των παιχνιδιών σας.