καλησπερα προσπαθω ξανα ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΓΡΑΨΩ Ή ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΩ ΤΟ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΤΟΥ ΑΙΡΙΓΙΜΟΥ ΜΟΥ από τις 5 Αυγούστου. παρά τα 3 μηνύματα μου στην τεχνική υπηρεσία καμία απάντηση. Όλα είναι ενημερωμένα στον υπολογιστή μου, πρόσθετα mozzilla και άλλες μονάδες. Προσπάθησα να συνδεθώ με έναν άλλο υπολογιστή που ήταν επίσης ενημερωμένος και........... ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ή να πω ότι μου αρέσει είτε όχι και ακόμα λιγότερη βοήθεια ή ζητήστε βοήθεια γίνεται βαρύ. Ελπίζω ότι αυτή τη φορά θα περάσει το μήνυμά μου
καλησπερα εδω και 5 μερες δεν μπορω να γραψω πλεον στον τοιχο.Μπορω να κανω κλικ στους δεσμους αλλα να μην ζητησω βοηθεια που δεν διευκολύνει την εύρεση των λέξεων μυστηρίου.λίγο γεια στον τοίχο είναι επώδυνο. Είχε κανείς το ίδιο πρόβλημα; Τα πρόσθετά μου είναι ενημερωμένα, επομένως δεν υπάρχει ακόμα καμία απάντηση από την εξυπηρέτηση πελατών
γεια σας για 3 μέρες δεν μπορώ να γράψω στον τοίχο έστειλα μήνυμα στην εξυπηρέτηση πελατών προφανώς δεν έχω απάντηση ακόμα, δύσκολο να πω ένα γεια ή να ζητήσω μια μικρή βοήθεια για το παιχνίδι γρίφων julien, από την άλλη Μπορώ να κάνω κλικ στους συνδέσμους που έχουν δημοσιευτεί για να βοηθήσω. Έχει κανείς αυτό το πρόβλημα στο παρελθόν; Καθάρισα τον υπολογιστή μου ενημερωμένο το adobes player δεν ξέρω τι άλλο να κάνω να έχετε μια όμορφη μέρα να έχετε όλοι ένα όμορφο Σαββατοκύριακο
γεια σας Δεν μπορώ πλέον να γράφω στον τοίχο: ούτε να δημοσιεύσω νέο μήνυμα, ούτε να απαντήσω σε ένα μήνυμα. Είμαι ο μόνος με αυτή την ανησυχία; Υπάρχει λύση;
το πρόβλημα της πρόσβασης στην εξυπηρέτηση πελατών τοίχου μου λέει ότι θα λυθεί αλλά ότι δεν θα με απαγορέψουν θα επιστρέψω για να σας ενθαρρύνω το συντομότερο δυνατό σας υπόσχομαι
🙋: γεια: γεια σε όλους τους φίλους μου σας προειδοποιώ ότι δεν μπορούσα να γράψω στον τοίχο δεν ξέρω γιατί λυπάμαι για τα ποιήματα που έγραψα στην εξυπηρέτηση πελατών αν είναι για τη λέξη που έβαλα σήμερα το πρωί γιατί Νομίζω ότι ήταν ένα buzz που δεν ήξερα ότι μπορούμε να ανεβούμε τα μηνύματα Ζητώ συγγνώμη αν παρερμηνεύτηκε.