Ο παίκτης yassayassa δημοσίευσε μια ανάρτηση στις 28/08 16:23 στο MadWin Forum: εξυπηρέτηση πελατών blah . Απαντήστε στον MadWin και ανταλλάξτε με άλλους παίκτες
Δωρεάν Παιχνίδια! Εγγραφείτε και παίξτε περισσότερα από 1000 παιχνίδια! + 12.000,00 EUR κερδών ανά εβδομάδα!
Ο jaelle46 έγραψε: Ο 1wolf2 έγραψε: madeinpat έγραψε: 🙋
Έχω παραισθήσεις, καταφέραμε να πούμε τη γνώμη μας χωρίς να μας πυρπολήσουν! 🎤
1loup2 : Δεν νομίζω ότι MadWin εκτιμά την πρότασή σου σε αυτούς Γεια σου Madeinpat 🙋
Μεταξύ της τελευταίας ανάρτησης που έβαλα και της δικής σου υπάρχει νερό που έχει κυλήσει κάτω από τις γέφυρες!!
Βάλε λοιπόν γυαλιά να δεις σε ποιο θέμα αντιδρούσα! 🎤
Λέτε ότι δεν απογοητεύτηκατε από την εξυπηρέτηση πελατών, ούτε από την αποστολή δώρων κλπ. Παραδέχεστε ότι είστε λάτρης! Αλλά θα πρέπει να αφιερώσετε χρόνο για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις!
Αυτό έγινε το περασμένο καλοκαίρι!
Για την ενημέρωσή σας να ξέρετε ότι οι Συντελεστές αγόρασα περισσότερα από όσα φαντάζεστε! Και όπως το λες τόσο καλά, συνέβαλα στη μακροζωία του MadWin . Αλλά είμαι μόνο εγώ!
Τότε, αν ο ιστός έχει αφήσει τις αναρτήσεις μου να περάσουν, είναι επειδή είχε έναν καλό λόγο! Δεν τους πέρασε όλους! Και είναι δικαίωμά του!!
Καλησπέρα και καλό παιχνίδι σε εσάς 🙁y):
🙋 γεια…. λίγο λιγότερο επιθετικός στις απαντήσεις σου θα ήταν πολύ πιο ωραίο από εσένα 1loup2...είσαι πραγματικά στεγνός στις απαντήσεις σου...είναι κρίμα... 😉 καλησπέρα και καλά παιχνίδια σε όλους... Γεια σας jaelle46 και Madeinpat 🙋
Αυτό είναι το ειλικρινές μου! Απλώς λέω δυνατά αυτό που σκέφτομαι!
Και εδώ πίσω από μια οθόνη και στην ενεργό ζωή!
Τότε αν υπήρχε επιθετικότητα! (Προτιμώ τον όρο αυστηρότητα), αμφιβάλλω ότι ο Ιστός θα είχε αφήσει όλα τα μηνύματά μου να περάσουν! Αυτό που δεν έγινε, κάποιοι δεν το πέρασαν και ήταν απαντήσεις σε άλλες αναρτήσεις.
Σε ό,τι με αφορά, η συζήτηση για αυτό το θέμα: FRO CUSTOMER SERVICE, έχει κλείσει.
Γιατί φαντάζομαι ότι όλοι όσοι αντέδρασαν σε αυτό το θέμα, το πρόβλημά τους λύθηκε.
Κλείνοντας, σας εύχομαι καλό τέλος της βραδιάς και καλά παιχνίδια σε όλους 😉😉
Έχω παραισθήσεις, καταφέραμε να πούμε τη γνώμη μας χωρίς να μας πυρπολήσουν! 🎤
1loup2 : Δεν νομίζω ότι MadWin εκτιμά την πρότασή σου σε αυτούς Γεια σου Madeinpat 🙋
Μεταξύ της τελευταίας ανάρτησης που έβαλα και της δικής σου υπάρχει νερό που έχει κυλήσει κάτω από τις γέφυρες!!
Βάλε λοιπόν γυαλιά να δεις σε ποιο θέμα αντιδρούσα! 🎤
Λέτε ότι δεν απογοητεύτηκατε από την εξυπηρέτηση πελατών, ούτε από την αποστολή δώρων κλπ. Παραδέχεστε ότι είστε λάτρης! Αλλά θα πρέπει να αφιερώσετε χρόνο για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις!
Αυτό έγινε το περασμένο καλοκαίρι!
Για την ενημέρωσή σας να ξέρετε ότι οι Συντελεστές αγόρασα περισσότερα από όσα φαντάζεστε! Και όπως το λες τόσο καλά, συνέβαλα στη μακροζωία του MadWin . Αλλά είμαι μόνο εγώ!
Τότε, αν ο ιστός έχει αφήσει τις αναρτήσεις μου να περάσουν, είναι επειδή είχε έναν καλό λόγο! Δεν τους πέρασε όλους! Και είναι δικαίωμά του!!
Καλησπέρα και καλό παιχνίδι σε εσάς 🙁y):
🙋 γεια…. λίγο λιγότερο επιθετικός στις απαντήσεις σου θα ήταν πολύ πιο ωραίο από εσένα 1loup2...είσαι πραγματικά στεγνός στις απαντήσεις σου...είναι κρίμα... 😉 καλησπέρα και καλά παιχνίδια σε όλους...
Έχω παραισθήσεις, καταφέραμε να πούμε τη γνώμη μας χωρίς να μας πυρπολήσουν! 🎤
1loup2 : Δεν νομίζω ότι MadWin εκτιμά την πρότασή σου σε αυτούς Γεια σου Madeinpat 🙋
Μεταξύ της τελευταίας ανάρτησης που έβαλα και της δικής σου υπάρχει νερό που έχει κυλήσει κάτω από τις γέφυρες!!
Βάλε λοιπόν γυαλιά να δεις σε ποιο θέμα αντιδρούσα! 🎤
Λέτε ότι δεν απογοητεύτηκατε από την εξυπηρέτηση πελατών, ούτε από την αποστολή δώρων κλπ. Παραδέχεστε ότι είστε λάτρης! Αλλά θα πρέπει να αφιερώσετε χρόνο για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις!
Αυτό έγινε το περασμένο καλοκαίρι!
Για την ενημέρωσή σας να ξέρετε ότι οι Συντελεστές αγόρασα περισσότερα από όσα φαντάζεστε! Και όπως το λες τόσο καλά, συνέβαλα στη μακροζωία του MadWin . Αλλά είμαι μόνο εγώ!
Τότε, αν ο ιστός έχει αφήσει τις αναρτήσεις μου να περάσουν, είναι επειδή είχε έναν καλό λόγο! Δεν τους πέρασε όλους! Και είναι δικαίωμά του!!
Καλησπέρα και καλό παιχνίδι σε εσάς 🙁y):
🙋 1 λύκος2 Το είχα δει, ευχαριστώ πάντως! 🤪 αλλα αν ειχες διαβασει σωστα μιλουσα για τις παρατηρησεις σου γενικα.. 😂
καλό παιχνίδι και σε σένα και τα λέμε στη συνέχεια 🌹
Έχω παραισθήσεις, καταφέραμε να πούμε τη γνώμη μας χωρίς να μας πυρπολήσουν! 🎤
1loup2 : Δεν νομίζω ότι MadWin εκτιμά την πρότασή σου σε αυτούς Γεια σου Madeinpat 🙋
Μεταξύ της τελευταίας ανάρτησης που έβαλα και της δικής σου υπάρχει νερό που έχει κυλήσει κάτω από τις γέφυρες!!
Βάλε λοιπόν γυαλιά να δεις σε ποιο θέμα αντιδρούσα! 🎤
Λέτε ότι δεν απογοητεύτηκατε από την εξυπηρέτηση πελατών, ούτε από την αποστολή δώρων κλπ. Παραδέχεστε ότι είστε λάτρης! Αλλά θα πρέπει να αφιερώσετε χρόνο για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις!
Αυτό έγινε το περασμένο καλοκαίρι!
Για την ενημέρωσή σας να ξέρετε ότι οι Συντελεστές αγόρασα περισσότερα από όσα φαντάζεστε! Και όπως το λες τόσο καλά, συνέβαλα στη μακροζωία του MadWin . Αλλά είμαι μόνο εγώ!
Τότε, αν ο ιστός έχει αφήσει τις αναρτήσεις μου να περάσουν, είναι επειδή είχε έναν καλό λόγο! Δεν τους πέρασε όλους! Και είναι δικαίωμά του!!
Έχω παραισθήσεις, καταφέραμε να πούμε τη γνώμη μας χωρίς να μας πυρπολήσουν! 🎤
1loup2 : Δεν νομίζω ότι MadWin εκτιμά πραγματικά την πρόταση σας στον "πελάτη" του να αλλάξει την κρέμα του 😀 και από εκεί να "χλευάζω" επειδή οι άνθρωποι "παίζουν περισσότερα για να κερδίσουν περισσότερα", δεν βλέπω το κακό σε αυτό, είναι ακριβώς χάρη σε αυτούς που αγοράζουν πολλές Συντελεστές , χάρη στους παίκτες του που ο MadWin κερδίζει σε μακροζωία 🎤
από την πλευρά μου δεν με απογοήτευσε ποτέ η εξυπηρέτηση πελατών, ούτε η αποστολή δώρων... βενάρδα είμαι! 😂
καλό παιχνίδι στο MadWin και ότι η συμφωνία τελικά βασιλεύει στο φόρουμ...🌹🌹
ploki65 έγραψε: massou33 έγραψε: Ο 1wolf2 έγραψε: massou33 έγραψε: Ο 1wolf2 έγραψε: η yassayassa έγραψε: έχει περάσει περισσότερο από μια εβδομάδα από τότε που άφησα 2 μηνύματα στην εξυπηρέτηση πελατών και ακόμα καμία απάντηση (ενώ λένε ότι απαντούν εντός 48 / 72 ωρών!!!) είναι φυσιολογικό! (σκέψου)(ναι) Γεια σας 🙋
Δεν έκανες διακοπές;
Αν ναι, μάλλον δεν ήσουν διαθέσιμος 🎤
Με τη δουλειά που κάνει ο MadWin , νομίζω ότι έχουν το δικαίωμα να κάνουν διακοπές που κερδίζουν καλά και μπορείτε να περιμένετε λίγο 🎤
Καλή συνέχεια 🌹 Θα μπορούσαν απλώς να προειδοποιήσουν... Γεια σου massou33 🙋
Θα μπορούσαν να προειδοποιήσουν!! Δεν σου λείπουν τα νεύρα 😀
Έχουν το δικαίωμα να λαμβάνουν προκαταβολές όπως όλοι οι άλλοι χωρίς να λογοδοτούν σε κανέναν!!!!!!
Σας εμπόδισε να παίξετε; Όχι, δεν νομίζω!!
Η παραλαβή των κερδισμένων δώρων κράτησε περισσότερο οκ! Όλα όμως θα επανέλθουν στο κανονικό τους τις επόμενες μέρες και έχουν ήδη ξεκινήσει!!(σε ό,τι με αφορά) 🎤
Οπότε κάνε λίγη υπομονή, δεν θα σε βλάψει 😀
Καλή συνέχεια και 🍸
Δεν συμφωνώ μαζί σου 1loup2, αλλά δεν πρόκειται να το φτιάξουμε ούτε τυρί.
Για μένα είναι θέμα ποιότητας υπηρεσιών, είτε MadWin παιχνίδια είτε πουλάει πρόσβαση στο Διαδίκτυο, φιστίκια ή μπάνια, είναι το ίδιο. Προβλέπουν καθυστερήσεις, σφάλματα, αδυναμία στις γιορτές, καλά προειδοποιούν, δίνουν την περίοδο, δεν ζητάω περισσότερα.
Εξάλλου, εκτός και αν κάνω λάθος MadWin μας ζητά να τους βοηθήσουμε να βελτιωθούν: Δίνω τη γνώμη μου, την οποία φαίνεται να συμμερίζονται πολλοί, αυτό είναι φυσιολογικό.
Τώρα που είστε Σημείο παιχνιδιού μεγαλόψυχοι για να αποδεχτείτε τα πάντα, αυτό είναι το πρόβλημά σας! και όλοι καταλάβαμε τη θέση σας, που είναι δύσκολο να χάσετε.
Απλά αφήστε μας να δίνουμε τα δικά μας από καιρό σε καιρό. Είναι επειδή τα προβλήματα διαρκούν που κατέληξα να εκφράζομαι.
Για να σας απαντήσουμε Όχι, δεν με εμπόδισε να παίξω, αλλά να ξοδέψω Πίστωση παιχνιδιού , ναι.
Συμφωνώ μαζί σου.. θα παρατηρήσετε ότι ούτως ή άλλως το 1loup2 δεν συμφωνεί ποτέ.. οτιδήποτε λέγεται πρέπει να αντικρούεται Γεια σου ploki65 🙋
Δεν καταλαβαίνω γιατί να συμφωνήσω με τα σχόλιά σου!!
διαφωνώ! Λέω μόνο αυτό που σκέφτομαι πίσω από μια οθόνη αλλά δεν θα με πείραζε να σου το πω αν σε είχα μπροστά μου!! Εάν ο ιστότοπος δεν σας ικανοποιεί, τίποτα δεν σας εμποδίζει να αλλάξετε κρέμα <
massou33 έγραψε: Ο 1wolf2 έγραψε: massou33 έγραψε: Ο 1wolf2 έγραψε: η yassayassa έγραψε: έχει περάσει περισσότερο από μια εβδομάδα από τότε που άφησα 2 μηνύματα στην εξυπηρέτηση πελατών και ακόμα καμία απάντηση (ενώ λένε ότι απαντούν εντός 48 / 72 ωρών!!!) είναι φυσιολογικό! (σκέψου)(ναι) Γεια σας 🙋
Δεν έκανες διακοπές;
Αν ναι, μάλλον δεν ήσουν διαθέσιμος 🎤
Με τη δουλειά που κάνει ο MadWin , νομίζω ότι έχουν το δικαίωμα να κάνουν διακοπές που κερδίζουν καλά και μπορείτε να περιμένετε λίγο 🎤
Καλή συνέχεια 🌹 Θα μπορούσαν απλώς να προειδοποιήσουν... Γεια σου massou33 🙋
Θα μπορούσαν να προειδοποιήσουν!! Δεν σου λείπουν τα νεύρα 😀
Έχουν το δικαίωμα να λαμβάνουν προκαταβολές όπως όλοι οι άλλοι χωρίς να λογοδοτούν σε κανέναν!!!!!!
Σας εμπόδισε να παίξετε; Όχι, δεν νομίζω!!
Η παραλαβή των κερδισμένων δώρων κράτησε περισσότερο οκ! Όλα όμως θα επανέλθουν στο κανονικό τους τις επόμενες μέρες και έχουν ήδη ξεκινήσει!!(σε ό,τι με αφορά) 🎤
Οπότε κάνε λίγη υπομονή, δεν θα σε βλάψει 😀
Καλή συνέχεια και 🍸
Δεν συμφωνώ μαζί σου 1loup2, αλλά δεν πρόκειται να το φτιάξουμε ούτε τυρί.
Για μένα είναι θέμα ποιότητας υπηρεσιών, είτε MadWin παιχνίδια είτε πουλάει πρόσβαση στο Διαδίκτυο, φιστίκια ή μπάνια, είναι το ίδιο. Προβλέπουν καθυστερήσεις, σφάλματα, αδυναμία στις γιορτές, καλά προειδοποιούν, δίνουν την περίοδο, δεν ζητάω περισσότερα.
Εξάλλου, εκτός και αν κάνω λάθος MadWin μας ζητά να τους βοηθήσουμε να βελτιωθούν: Δίνω τη γνώμη μου, την οποία φαίνεται να συμμερίζονται πολλοί, αυτό είναι φυσιολογικό.
Τώρα που είστε Σημείο παιχνιδιού μεγαλόψυχοι για να αποδεχτείτε τα πάντα, αυτό είναι το πρόβλημά σας! και όλοι καταλάβαμε τη θέση σας, που είναι δύσκολο να χάσετε.
Απλά αφήστε μας να δίνουμε τα δικά μας από καιρό σε καιρό. Είναι επειδή τα προβλήματα διαρκούν που κατέληξα να εκφράζομαι.
Για να σας απαντήσουμε Όχι, δεν με εμπόδισε να παίξω, αλλά να ξοδέψω Πίστωση παιχνιδιού , ναι.
Συμφωνώ μαζί σου.. θα παρατηρήσετε ότι ούτως ή άλλως το 1loup2 δεν συμφωνεί ποτέ.. οτιδήποτε λέγεται πρέπει να αντικρούεται
massou33 έγραψε: Ο 1wolf2 έγραψε: massou33 έγραψε: Ο 1wolf2 έγραψε: η yassayassa έγραψε: έχει περάσει περισσότερο από μια εβδομάδα από τότε που άφησα 2 μηνύματα στην εξυπηρέτηση πελατών και ακόμα καμία απάντηση (ενώ λένε ότι απαντούν εντός 48 / 72 ωρών!!!) είναι φυσιολογικό! (σκέψου)(ναι) Γεια σας 🙋
Δεν έκανες διακοπές;
Αν ναι, μάλλον δεν ήσουν διαθέσιμος 🎤
Με τη δουλειά που κάνει ο MadWin , νομίζω ότι έχουν το δικαίωμα να κάνουν διακοπές που κερδίζουν καλά και μπορείτε να περιμένετε λίγο 🎤
Καλή συνέχεια 🌹 Θα μπορούσαν απλώς να προειδοποιήσουν... Γεια σου massou33 🙋
Θα μπορούσαν να προειδοποιήσουν!! Δεν σου λείπουν τα νεύρα 😀
Έχουν το δικαίωμα να λαμβάνουν προκαταβολές όπως όλοι οι άλλοι χωρίς να λογοδοτούν σε κανέναν!!!!!!
Σας εμπόδισε να παίξετε; Όχι, δεν νομίζω!!
Η παραλαβή των κερδισμένων δώρων κράτησε περισσότερο οκ! Όλα όμως θα επανέλθουν στο κανονικό τους τις επόμενες μέρες και έχουν ήδη ξεκινήσει!!(σε ό,τι με αφορά) 🎤
Οπότε κάνε λίγη υπομονή, δεν θα σε βλάψει 😀
Καλή συνέχεια και 🍸
Δεν συμφωνώ μαζί σου 1loup2, αλλά δεν πρόκειται να το φτιάξουμε ούτε τυρί.
Για μένα είναι θέμα ποιότητας υπηρεσιών, είτε MadWin παιχνίδια είτε πουλάει πρόσβαση στο Διαδίκτυο, φιστίκια ή μπάνια, είναι το ίδιο. Προβλέπουν καθυστερήσεις, σφάλματα, αδυναμία στις γιορτές, καλά προειδοποιούν, δίνουν την περίοδο, δεν ζητάω περισσότερα.
Εξάλλου, εκτός και αν κάνω λάθος MadWin μας ζητά να τους βοηθήσουμε να βελτιωθούν: Δίνω τη γνώμη μου, την οποία φαίνεται να συμμερίζονται πολλοί, αυτό είναι φυσιολογικό.
Τώρα που είστε Σημείο παιχνιδιού μεγαλόψυχοι για να αποδεχτείτε τα πάντα, αυτό είναι το πρόβλημά σας! και όλοι καταλάβαμε τη θέση σας, που είναι δύσκολο να χάσετε.
Απλά αφήστε μας να δίνουμε τα δικά μας από καιρό σε καιρό. Είναι επειδή τα προβλήματα διαρκούν που κατέληξα να εκφράζομαι.
Για να σας απαντήσουμε Όχι, δεν με εμπόδισε να παίξω, αλλά να ξοδέψω Πίστωση παιχνιδιού , ναι.
Είναι σαφές ότι δεν πρόκειται να φτιάξουμε ένα εικονικό τυρί από αυτό! 😀
Υπό αυτές τις συνθήκες, έπρεπε απλώς να αποφύγετε την αγορά Συντελεστές !!
Βρείτε λοιπόν μια ανάλογη ποιότητα υπηρεσίας διαδικτυακών τυχερών παιχνιδιών στο διαδίκτυο και δεν θα το συζητήσουμε ξανά! 🎤
Μάλλον εξακολουθείς να είσαι από εκείνες τις μειονότητες ανθρώπων που τα θέλουν όλα για το τίποτα!
Καθυστερήσεις, σφάλματα, μη διαθεσιμότητα και τι άλλο;
Εκφραστείτε ελεύθερα και είναι δικαίωμα σας όπως όλοι! Είμαστε ακόμα σε απώλεια
Υπάρχουν τουλάχιστον τρία είδη ομάδων στο MadWin . Αυτοί που αυτή τη στιγμή είναι ενθουσιασμένοι επειδή διασκεδάζουν και κερδίζουν. Υπάρχουν εκείνοι που είναι δυσαρεστημένοι με τον ιστότοπο επειδή μόλις αντιμετώπισαν ένα μεγάλο σφάλμα (υπάρχουν ακόμη πολλά από αυτά, αλλά συνήθως διορθώνονται αρκετά γρήγορα!!). Και τελικά υπάρχουν και αυτοί που είναι ενδιάμεσα!!!
Όσοι ανήκουν στην πρώτη ομάδα, λοιπόν, βρίσκουν αυτό το να κάνουν διακοπές φυσιολογικό, απλά επιστρέφοντας!!
Τώρα για όσους, όπως εγώ, ανήκουν στο τελευταίο γκρουπ, νομίζω ότι το βρίσκουμε απολύτως φυσιολογικό να κάνει διακοπές η ομάδα, αλλά μας διχάζει το γεγονός ότι η ευχαρίστησή μας να παίζουμε υποβαθμίζεται...
Για παράδειγμα, μπορεί να σας εμποδίσει να παίξετε. Από την πλευρά μου, αντιμετώπισα διάφορα σφάλματα κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού που με έκαναν να χάσω σχεδόν 200 Συντελεστές (επαναφόρτωση και μετατροπή Συντελεστές σε περιστροφές)...200 Συντελεστές που ακόμα περιμένω να ανακτήσω λόγω αυτών των διακοπών !!!!