|
Ο 1wolf2 έγραψε: massou33 έγραψε: Ο 1wolf2 έγραψε: η yassayassa έγραψε: έχει περάσει περισσότερο από μια εβδομάδα από τότε που άφησα 2 μηνύματα στην εξυπηρέτηση πελατών και ακόμα καμία απάντηση (ενώ λένε ότι απαντούν εντός 48 / 72 ωρών!!!) είναι φυσιολογικό! (σκέψου)(ναι)
Γεια σας 🙋
Δεν έκανες διακοπές;
Αν ναι, μάλλον δεν ήσουν διαθέσιμος 🎤
Με τη δουλειά που κάνει ο MadWin , νομίζω ότι έχουν το δικαίωμα να κάνουν διακοπές που κερδίζουν καλά και μπορείτε να περιμένετε λίγο 🎤
Καλή συνέχεια 🌹
Θα μπορούσαν απλώς να προειδοποιήσουν...
Γεια σου massou33 🙋
Θα μπορούσαν να προειδοποιήσουν!! Δεν σου λείπουν τα νεύρα 😀
Έχουν το δικαίωμα να λαμβάνουν προκαταβολές όπως όλοι οι άλλοι χωρίς να λογοδοτούν σε κανέναν!!!!!!
Σας εμπόδισε να παίξετε; Όχι, δεν νομίζω!!
Η παραλαβή των κερδισμένων δώρων κράτησε περισσότερο οκ! Όμως όλα θα επανέλθουν στο κανονικό τους τις επόμενες μέρες και έχει ήδη ξεκινήσει!!(σε ό,τι με αφορά) 🎤
Οπότε κάνε λίγη υπομονή, δεν θα σε βλάψει 😀
Καλή συνέχεια και 🍸
Δεν συμφωνώ μαζί σου 1loup2, αλλά δεν πρόκειται να το φτιάξουμε ούτε τυρί.
Για μένα είναι θέμα ποιότητας της υπηρεσίας, είτε MadWin παιχνίδια είτε πουλάει πρόσβαση στο Διαδίκτυο, φιστίκια ή μπάνια, είναι το ίδιο. Προβλέπουν καθυστερήσεις, Bugs , αδυναμία στις διακοπές, καλά προειδοποιούν, δίνουν την περίοδο, δεν ζητάω περισσότερα.
Εξάλλου, εκτός και αν κάνω λάθος MadWin μας ζητά να τους βοηθήσουμε να βελτιωθούν: Δίνω τη γνώμη μου, την οποία φαίνεται να συμμερίζονται πολλοί, αυτό είναι φυσιολογικό.
Τώρα που είστε Spielpunkt μεγαλόψυχοι για να αποδεχτείτε τα πάντα, αυτό είναι το πρόβλημά σας! και όλοι καταλάβαμε τη θέση σας, που είναι δύσκολο να χάσετε.
Απλά αφήστε μας να δίνουμε τα δικά μας από καιρό σε καιρό. Είναι επειδή τα προβλήματα διαρκούν που κατέληξα να εκφράζομαι.
Για να σας απαντήσουμε Όχι, δεν με εμπόδισε να παίξω, αλλά να ξοδέψω Spielguthaben , ναι.
|
|
Ο / Η massou33 έγραψε: 1loup2 για να γράψω: yassayassa έγραψε: έχει περάσει πάνω από μία εβδομάδα από τότε που άφησα 2 μηνύματα στην υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών και ακόμα δεν έχω απαντήσει (ενώ λένε να απαντήσουν εντός 48/72 ωρών!) είναι αυτό φυσιολογικό! (ναι)
Γεια σας 🙋
Δεν έκανες διακοπές;
Αν ναι, σίγουρα δεν ήταν διαθέσιμος 🎤
Με το έργο που MadWin έχουν το δικαίωμα να πάρουν μια καλά κερδισμένη διακοπές και μπορείτε να περιμένετε λίγο.
Καλή τύχη 🌹
Θα μπορούσαν απλώς να αποτρέψουν ...
γεια? Έχω 5 μηνύματα χωρίς απαντήσεις. δύο από τις 20 Αυγούστου, δύο από τις 22 και μία από τις 28.
Δεν κατάλαβα γιατί δεν είχα καμία απάντηση. αφού δεν πάω διακοπές, δεν το σκέψω. σας ευχαριστώ και έχετε μια ωραία μέρα
|
|
Ο / Η massou33 έγραψε: 1loup2 για να γράψω: yassayassa έγραψε: έχει περάσει πάνω από μία εβδομάδα από τότε που άφησα 2 μηνύματα στην υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών και ακόμα δεν έχω απαντήσει (ενώ λένε να απαντήσουν εντός 48/72 ωρών!) είναι αυτό φυσιολογικό! (ναι)
Γεια σας 🙋
Δεν έκανες διακοπές;
Αν ναι, σίγουρα δεν ήταν διαθέσιμος 🎤
Με το έργο που MadWin έχουν το δικαίωμα να πάρουν μια καλά κερδισμένη διακοπές και μπορείτε να περιμένετε λίγο.
Καλή τύχη 🌹
Θα μπορούσαν απλώς να αποτρέψουν ...
Γεια σας massou33 🙋
Θα μπορούσαν να αποτρέψουν! Δεν γελάτε! 😀
Έχουν το δικαίωμα να πάρουν βάρκες όπως όλοι οι άλλοι χωρίς να λογοδοτούν σε κανέναν !!!!!!
Σας εμπόδισε να παίζεις; Δεν νομίζω ότι έτσι !!
Η παραλαβή των βραβείων που κέρδισε ήταν πλέον εντάξει! Αλλά τα πάντα θα είναι και πάλι σε τάξη τις επόμενες μέρες και έχει ήδη ξεκινήσει !! (όσον αφορά μου) 🎤
¶Έτσι περιμένετε λίγο, δεν θα σας βλάψει 😀
Καλή συνέχιση και 🍸
|
|
Γεια σας 🙋
Στην συγκεκριμένη περίοδο των διακοπών, η επεξεργασία των αιτημάτων είναι μεγαλύτερη από το συνηθισμένο! Τα πάντα θα είναι εντάξει, φυσικά, στην αρχή του σχολικού έτους. Εν τω μεταξύ, σας ευχαριστούμε για την υπομονή σας.
Καλή Παιχνίδια! Το Διαδίκτυο "
|